Організація освітнього процесу з елементами дистанційного навчання

  • By admin
  • 12.03.2020
  • Коментування вимкнуто


Україна

ІРШАВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇОСВІТИ І-ІІІ ступенів №1

ІРШАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

НАКАЗ

м. Іршава

 

16.03.2020р.                                                                                                           № 12-од

Про запровадження дистанційної роботи
на період карантину

Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанови Кабінету Міністрів України постановою від 11.03.2020 № 211 з метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19, Листа МОН від 11.03.2020 №1/9-154 (щодо часткового переведення працівників закладів освіти на роботу в дистанційному режимі та на виконання інших видів робіт); Наказу МОН № 406 від 16 березня 2020 року «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронаврусу COVID-19»; Наказу відділу ООЗКСМС №53 від 11.03.2020 року:

НАКАЗУЮ:

1.Встановити режим роботи для педагогічних працівників із запровадженням гнучкого (дистанційного) режиму роботи відповідно до Методичних рекомендацій щодо встановлення гнучкого режиму робочого часу, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 04 жовтня 2006 року № 359 в межах встановленого обсягу програмового матеріалу та тарифікаційного навантаження.

2.Учителям забезпечити виконання освітніх програм , зокрема шляхом організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання, що не передбачає відвідування закладу освіти її здобувачами, та у виняткових випадках шляхом ущільнення графіку освітнього процесу, при цьому застосовувати будь-які пристрої та інструменти, зокрема мобільний телефон, комп’ютер за допомогою яких можна організувати спільноту в соціальних мережах, мобільних додатках.

3.Учителям здійснювати дистанційне навчання шляхом викладання матеріалу під час онлайн-конференцій, перевіряти домашні завдання через Інтернет, надсилати тести для перевірки знань тощо.

4.Запис обліку проведених занять (дистанційно) в класних журналах з 12 по 20 березня та з 30 березня по 03 квітня здійснити після повернення з карантину.

5.Заступникам директора з навчально-виховної роботи Мелеганич О.Д., Коваленко Н.Д., Кузьмі Н.В. координувати роботу педагогічних працівників під час карантину та контролювати виконання навчальних програм.

6. Встановити режим роботи для заступника директора з господарської частини, непедагогічних працівників, обслуговуючого персоналу із запровадженням гнучкого графіку їх роботи, відповідно до штатного розпису.

7. Матішинцю І.І. забезпечити проведення в закладі освіти профілактичних та дезінфекційних заходів щодо запобігання поширенню коронавірусу COVID-19; забезпечити дотримання санітарно-гігієнічних умов через провітрювання, вологе приби­ра­ння з  використанням спеціальних засобів  усіх приміщень закладу освіти; прибирання території, закріпленої за закладом освіти; облаштування клумб; посадка дерев; миття вікон, та коридорів; ремонт стільців, парт тощо.

 

8. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Мелеганич О.Д у табелі обліку робочого часу зафіксувати відпрацьовані педагогічними працівниками години для отримання заробітної плати.

9.Здійснювати оплату праці працівників на час карантину наступним чином:

1)педагогічним працівникам із розрахунку заробітної плати встановленої при

тарифікації за умови виконання ними іншої організаційно-педагогічної роботи;

2) непедагогічним працівникам в розмірі середньої заробітної плати, не менше

тарифної ставки посадового окладу;

3) працівникам, які працюють за змінним графіком роботи (  оператор

котельні, опалювач) оплата праці здійснюється відповідно до штатного розпису

з урахуванням встановлених доплат і надбавок

10.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор ЗО                                                                  Л.М.Чепура

 

З наказом ознайомлені педагогічні працівники:

 

1.АЛМАШІЙ Мирослава Ярославівна

2.АНТОСЯК  Наталія Андріївна

3.АНТОСЯК  Павло Іванович

4.БЕРЕШ  Ганна Іванівна

5.БІГАРІ  Марина Іванівна

6.БОДНАР  Олеся Рудольфівна

7.БРОВДІЙ  Оксана Василівна

8.ВЕЛІКОВА Ганна Василівна

9.ГАНЧИЧ Тетяна Михайлівна

10.ГОМОЛЯК  Єлизавета Олександрівна

11.ГОРЗОВ  Лариса Антонівна

12.ДАНКАНИЧ  Тетяна Юріївна (ГПД)

13.ДЕМЧИК  Оксана Петрівна

14.ДЗЬОМА  Ольга Юріївна

15.ЖІДОВ  Іван Іванович

16.ЖУПАНИН  Богдана Федорівна

17.ЗВОНАР  Наталія Василівна

18.ІВАНЧО  Галина Михайлівна(ГПД)

19.ІВАНЧО  Тетяна Іванівна

20.ІЗАЙ  Марина Іванівна (ГПД)

21.КАЛИНИЧ  Михайло Васильович

22.КАРАБИНЬОШ  Сергій Васильович

23.КЕРЕЧАНИН  Марія Юріївна

24.КЛЕВЕЦЬ  Світлана Вікторівна

25.КОБАЛЬ  Тетяна Іванівна

26.КОВАЛЕНКО  Наталія Денисівна

27.КОВАЛЬ Юстина Олександрівна

28.КОРОВСЬКА  Алла Андріївна

29.КУЗЬМА  Наталія Василівна

30.ЛАКАТОШ  Вікторія Василівна

31.ЛЕВКО Діана Василівна

32.ЛИСИЧКО  Лілія Євгенівна

33.ЛІЗАНЕЦЬ  Алла Михайлівна

34.ЛОМАГА Василь Васильович

35.ЛУТАК  Інна Михайлівна

36.МАГЕЙ Олеся Василівна

37.МАРКО  Марія Юріївна

38.МАТІШИНЕЦЬ  Людмила Іванівна

39.МАТІШИНЕЦЬ Віталій Іванович

40.МЕЛЕГАНИЧ  Оксана Денисівна

41.МОНДИК  Марина Михайлівна

42.МОШКОЛА  Оксана Феодосіївна

43.ОНИСЬКО  Людмила Василівна

44.ОНИСЬКО  Марія Іванівна

45.ОРЛИЦЬКА  Неля Іванівна

46.ПАЛІНЧАК  Оксана Миколаївна

47.ПЕТРИЩЕ  Ярослав Васильович

48.ПЕТРИЩЕ Вікторія Юріївна

49.ПОПОВИЧ  Наталія Іванівна

50.ПОПП  Тетяна Юріївна

51.ПРИМИЧ  Людмила Михайлівна

52.СІГЕТІ  Діана Василівна (ГПД)

53.СКОБЛЕЙ  Іванна Іванівна

54.СКОБЛЕЙ ІваннаРоманівна (ГПД)

55.СОКОЛАЧКО Евеліна Володимирівна

56.СТАНИНЕЦЬ  Марія Андріївна

57.СТОЙ  Мирослава Михайлівна

58.ТРИКУР Ганна Федорівна (інклюзія)

59.ФЕРЕНЦ Марта Павлівна(педагог-організатор)

60.ФРАНЧАК  Ельвіра Василівна

61.ХИМИЧ  Наталія Денисівна

62.ЧЕПУРА  Леся Михайлівна

63.ЧИЙПЕШ Василь Іванович

64.ЧОБОТАРЕНКО  Маріанна Олексіївна

65.ЯНКУЛИЧ  Вероніка Василівна

 

З наказом ознайомлені непедагогічні працівники:

 

1.ІЗАЙ Михайло Петрович (водій)

2.ІЛЬНИЦЬКА  Віра Іванівна(лаборант)

3.КАЛИНИЧ Ольга Василівнна(секретар-друкарка)

4.КАПУСТЕЙ Ганна Михайлівна (прибиральниця)

5.КЛИМ Надія Іванівна(завбібліотекою)

6.КОВБАСКО Марія Іванівна(прибиральниця)

7.КУДРЕЙ Оксана Василівна(прибиральниця)

8.КУШТАН Маріанна Петрівна(прибиральниця)

9.МАТІШИНЕЦЬ Ганна Михайлівна(сторож)

10.МАТЬОЛА Ганна Іванівна(прибиральниця)

11.НЕРОДА Марія Юріївна(прибиральниця)

12.ПЕТРОВЦІЙ Наталія Василівна(медична сестра)

13.ТУРЯНИЦЯ Марія Михайлівна(прибиральниця)

14.ХИМИЧ Марія Іванівна(прибиральниця)

15.МАТІШИНЕЦЬ Іван Іванович(заступник директора з господарської частини)

16.ПОПОВИЧ Володимир Іванович(оператор котельні)

17.ВАШ Михайло Васильович(двірник)

18.ГОЗДА Михайло Васильович(оператор)

19.МЕЛЬНИК Юрій Семенович(робітник по ремонту будівель)

20.ПАЙТИНА Юрій Петрович(оператор)

21.ПАЙТИНА Петро Юрійович(оператор)

22.ЧЕДРИК Надія Іванівна (бібліотекар)

 

Директор                                                                   Л.М.Чепура


Україна

ІРШАВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇОСВІТИ І-ІІІ ступенів №1

ІРШАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

НАКАЗ

м. Іршава

 

12.03.2020р.                                                                                                             № 11-од

Про організацію навчання

за дистанційною формою

Відповідно до ст.9 Закону України «Про загальну середню освіту», наказу Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 №466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання», наказу Міністерства освіти і науки України від 14 липня 2015 № 761 «Про затвердження змін до Положення про дистанційне навчання», листа Міністерства освіти і науки України від 15.09.2015 №1/9-438 «Щодо дистанційної форми навчання загальноосвітніх навчальних закладах», листа МОН  №1/9-154 від 11.03.2020 року та Постанови МОН № 221 від 11 березня 2020 року «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVD-19”, організації навчання за дистанційно-синхронною формою навчання

НАКАЗУЮ:

1. Учителям-предметникам:

1.1. Надати інформацію Мелеганич О.Д. про зміст навчального матеріалу та завдань для опрацювання відповідно до календарного планування на період карантину, а саме з 12 по 03 квітня 2020 року.

До 14.03.2020року

1.2. Тримати зворотній зв’язок з учнями, проводити онлайн-уроки, конференції, надавати консультації.

Постійно

  1. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Мелеганич О.Д. систематизувати інформацію щодо навчального матеріалу (дистанційно-синхронна форма) з кожного предмету по класам і розмістити на веб-сайті закладу освіти.

До 16.03.2020р.

  1. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор ЗО                                                                        Л.М.Чепура

З наказом ознайомлена                                                      О.Д.Мелеганич

Comments are closed.