6 – А

: файл для завантаження

Учитель

Матеріал для опрацювання

Завдання для виконання

 

 

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

Матішинець Людмила Іванівна,

Примич Людмила Михайлівна

Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники.

Вивчити § 48, виконати вправи  400, 410

Правопис прикметників

Вивчити §49, 50, 51, 52

Виконати вправи 418, 420, 429, 438

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Примич Людмила Михайлівна

Ярослав Стельмах. Повість «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»

Прочитати повість

Образи Сергія та Митька. Другорядні герої твору.

Скласти  портретну характеристику героїв

Я.Стельмах «Найкращий намет».

Прочитати повість

Леся Воронина «Таємне товариство боягузів, або  Засіб від переляку №9»

Прочитати твір

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Лакатош Вікторія Василівна

Роберт Бернс (1759–1796). «Моє серце в Верховині…» Ідея любові

до батьківщини у вірші Р. Бернса. Антитеза. (Рідний край – чужина).

Елементи фольклору (традиції, образи, постійні  епітети, повтори та ін.). ТЛ. Ліричний герой.

с. 195-196 з підручника

Написати короткий

конспект біографії

Роберта Бернса.

Знати визначити антитезу.

Вірш «Моє серце в

Верховині…» вивчити

напам’ять с. 196-197

Генрі Лонгфелло (1807-1882). «Пісня про Гайавату» .

Образи Гайавати. Ідея миру, національного єднання, служіння

народові.

с. 197-201 з підручника.

Опрацювати матеріал

с. 197-198.

Виразно читати розділ «Люлька Згоди»  с. 199-201

Підготувати усну розповідь про Гайавату. Записати 5 прислів’їв про мир, злагоду.

ПЧ. О. Генрі «Вождь чорношкірих»

Читати «Вождь чорношкірих».

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Соколачко Евеліна Володимирівна

З’ясування напрямку

С.146-148

Виконати впр.2,3 , с.146-147- усно

Впр.5, с.148 (письмово, поставити запитання до речень)

У місті.

Виконати впр.4, с.148 (усно)

Впр.5, с.151 (написати про місця, які варто відвідати у Києві)

Правила дорожнього руху  С.149-150

Виконати впр.1,2,3,  с.149-150 (усно)

Впр.4, с.150 (скласти діалог)

Моє улюблене місце в Києві.

С.152-154

Виконати впр.2,3,4, с.152-153 (усно)

Впр.6, с.154 (письмово)

Моя остання подорож до Києва.

С.154-157

Виконати впр.2,3,4, с.155-156 (усно)

Впр. 6, с.157 (письмово)

Шкільне життя. Будні.

С.160-162

 

 

Вивчити нові слова на с.160

Впр. 2,3,4, с.161 (усно)

Впр.5, с.162 (письмово)

Впр.6, с.162 (усно) 

Улюблені предмети в школі.   С.164-166

Вправи 2, 3 с.164-165 (усно)

Впр.4 с.165 (вивчити діалоги і скласти свій за зразком) 

МАТЕМАТИКА

Мондик Марина Михайлівна Всі письмові завдання виконувати в окремому зошиті

 

Властивості множення раціональних чисел. Розкриття дужок

Опрацювати §44,45 вивчити властивості  множення , виконати : усно №1197, №1198, №1208, №1221,

письмово  № 1201, №1203, №1210,№1212, №1216, №1229, №1235 ,№1239.  

 Подібні доданки та їх зведення

Опрацювати §46,  вивчити правила, виконати: усно №1250,№1253,№1256,  письмово  № 1252, № 1255,№1263№1269

 https://www.youtube.com/watch?v=v5CDLdmXxGw

Ділення раціональних чисел

Опрацювати §47,  вивчити правила, виконати: усно №1285,№1288, виконати  письмово №1290,№1297,№1301,№1312,№1314 

Рівняння. Основні властивості рівнянь

Опрацювати §48,вивчити властивості рівнянь, виконати: усно №1324,№1326,  письмово № 1331, №1335,№1339,№1342

Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь

Опрацювати §49, виконати  письмово № 1364, № 1368,№1373,№1377,№1389

ІНФОРМАТИКА

Петрище

Ярослав Васильович,

Петрище

Вікторія

Юріївна

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

(п.3.4, с.109-114)

Виконати  вправу 8 та завдання практичної роботи на сторінці 119

ІСТОРІЯ

Карабиньош Сергій Васильович

Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рим. (підручник §44-45, с. 164-167).

Опрацювати §44-45, с. 164-167.

Письмово виконати завдання з підручника на с.170.

Римська республіка в V–ІІ ст. до н.е.   (підручник §44-45,  с. 168-170). 

Вивчити §44-45, с. 168-170. Виконати завдання на ст.170.

Воєнна експансія Риму.

 (підручник §46, с. 171-173).

 

Вивчити  §46, с. 171-173.

Письмово підготувати додаткову інформацію до теми.

Диктатура Юлія Цезаря 

(підручник §47, с. 174-178). 

 

Опрацювати  §47, с. 174-178.

Письмово виконати завдання з підручника ст.179.

Практичне заняття: Історичний портрет Юлія Цезаря.

(підручник §47,  с. 174-178). 

Письмово  підготувати  цікаві факти  про  життя  Юлія Цезаря .

ГЕОГРАФІЯ

Коваль Юстина Олександрівна

 Води суходолу – поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейни й найповноводніші річки світу.  (§47)

Виконати практичну роботу №6.

Виконати завдання 5 с. 186,

завдання 5, с.191, завдання 5, с.195, завдання 4, с.199,

завдання 3, с.202, завдання 5, с. 206 письмово.

 

Виконати завдання у практичному зошиті, письмово

 

 

Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок.  ( §48 )

Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі  ( §49 )

Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали ( §50, 51 ).

Льодовики – багаторічні природні скупчення льоду. Особливості утворення і поширення льодовиків.  Багаторічна мерзлота – підземне зледеніння. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти ( §52 ).

БІОЛОГІЯ

Береш

Ганна

Іванівна

Хвощі, плауни. Практична робота №3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин.

Вивчити параграф 40, намалювати схему 172.145, с.178

заповнити таблицю 1 на с.181. Виконати практичну роботу №3

Голонасінні рослини. Лабораторне дослідження 13. Будова пагонів і шишок хвойних рослин.

Вивчити параграф 42, заповнити у зошит таблицю с.189, виписати та вивчити основні терміни.

Покритонасінні рослини.

 

Вивчити параграф 43,

заповнити у зошит таблицю с.193, вивчити основні терміни.

Екологічні групи рослин за відношенням до світла, води, температури. Життєві форми рослин

Вивчити параграф 45, підготувати презентацію до теми, вивчити основні терміни.

Практична робота №4. Порівняння будови, мохів, папоротей та покритонасінних рослин.

Виконати практичну роботу. Повторити параграфи 39,41,43.

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

Коваль Юстина Олександрівна

Безпека в побуті.  Правила користування газовими приладами, електроприладами, 

водогоном, тепловими мережами. Безпека при користуванні засобами побутової хімії.

Виконати завдання 3, с.121, письмово

 

Практичне завдання Відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії. Вивчення вмісту домашньої аптечки (§24, 25, 26).

Виконати практичне завдання

Пожежна безпека оселі. Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона. Профілактика

пожеж. План евакуації з будинку (§27).

Виконати завдання 3, 6, 8 с.128, письмово

 

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Боднар Олеся Рудольфівна

Сюїта. Українська сюїта у формі старовинних танців. Пісня «Веселка» ( §25 с.112-114)

Прочитати оповідання «Микола Лисенко». Вивчити пісню «Веселка»

Жанри симфонічної музики. Симфонія. «Прощальна симфонія» Й.Гайдн. Пісня «Добрий маг» (§26, с. 116-118)

Прочитати легенду «Як був створений оркестр»

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Горзов

Лариса

Антонівна

 Історичний жанр

Сюжети художніх творів історичного жанру у графіці, живопису, скульптурі.

Гризайль , тон.

Створити композицію на історичні теми в техніці грезайль на основі коричневого кольору (сепія).

Міфологічний жанр

Сюжети художніх творів міфологічного жанру ( зокрема античніх міфів) у графіці, живопису, скульптурі.

Намалювати ілюстрацію на міфологічний античний сюжет, який зацікавив тебе найбільше

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Велікова Ганна Василівна

Техніка передачі м’яча двома руками зверху.

Правила гри у волейбол.

Модуль Футбол. Особиста гігієна спортсменів.

Правила гри у футбол.

Техніка удару по м’ячу внутрішньою стороною стопи

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Марко

Марія Юріївна

   Виготовлення органайзера для рукоділля

    Оздоблення органайзера початковими швами.

Виконати оздоблення органайзера початковими швами «стебловим», «тамбурним» , «петельним».

Матішинець

Віталій

Іванович

Технологічний процес виготовлення деталей підставки з деревини: розмічання, розпилювання, обробка крайок рашпілями, шліфування поверхні

Створити технологічну картку проектованого виробу (підставка під гаряче).

 Перекопіювати ескіз виробу на конструкційний матеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comments are closed.